keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Saldo

Kuusi sataa grammaa väemmän rintoja.

Yksi huonosti nukkuttu yö. Olisin kyllä kernaasti nukkunut, mutta naapuripedin mamma piti huolta siitä, että jos hän ei nuku niin ei nuku kukaan muukaan.

Yhdet kadonneet silmälasit.

Elämää rumemmat, mutta ah niin tukevat rintaliivit.

Purnausta sairaalaruoasta: jos minä merkitsen ruisleipää niin haluan myös sitä ruisleipää ja luojan kiitos pääsen ilmeisesti tunnin sisään pois täältä, lounaana nimittäin oli kasvissoppaa erilaisista pavuista.

Yllättävän hyvä vointi minulla jo on. Vähän haavaoihin koskee, mutta dreeniputkista eroon päästyäni on elo ollut paljon helpompaa. Väsyttää ja odotan kotiinpääsyä. Ketuttaa lievästi kadonneet silmälasit, toivottavasti hoitaja nyt yhtäkkiä muistaa mihin se on ne käynyt tunkemassa...

5 kommenttia:

  1. Hyvää paranemista! :) Olen seuraillut tapahtumien etenemistä jo pidemmän aikaa. Varmasti helpottaa, että höösäys on pian ohi!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Nyt ollaan jo kotona turvallisesti omalla sohvalla ja silmälasitkin löytyivät.

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti toipuminen menee hyvin ja nopeasti!

    VastaaPoista
  4. Ei hitto. Äsken uteliaisuudesta otettiin nämä tukiliivit pois ja mun rinnat näyttävät erehdyttävästi eräältä presidenttiehdokkaalta. No, eiköhän kun turvotus laskee niin nämä asettuvat vähän järkevämmin :D

    VastaaPoista
  5. Aa, keneltä (olen miettinyt pääni puhki)?

    C

    VastaaPoista

Jätä ihmeessä viestiä!