torstai 18. helmikuuta 2016

Lähteäkö vai jäädä

Otsikossa se kysymys nyt sitten tuli.

Blogi on viiden vuoden iässä, olen pohtinut mitä kirjoitan, miksi kirjoitan ja välillä ollut kirjoittamatta. Blogi on minulle harrastus, matalankynnyksen sellainen. En jaksa hinkata järkkärillä täydellisiä kuvia kuvaamaan epätäydellistä elämääni ja suurimman osan postauksista kirjoitan iPadin sovelluksella. Tovin on kuitenkin päässäni pyörinyt ajatus, että pitäisikö minun muuttaa.

Tänään vietin illan viilaten yhden yhdistyksen sivuja Wordpressiin ja houkutus siirtää blogi on tällä hetkellä melkoisen suuri. Tai toisaalta, miksi siirtää sisältöä. Mitä jos sitä alottaisi suoraan puhtaalta pöydältä? Sitten kuitenkin pelottaa. Tulisitteko te muut mukana? Ja löytäisikö minua kukaan?

Tavallaan tiedän jo vastauksen valmiiksi. Olen jo pitkään ollut kyllästynyt Googlen meininkiin. Ja en tiedä haluanko kuljettaa kuinka paljon vanhoja kirjoituksia muutenkaan mukana. Lapsi on kasvanut ulos blogista omaksi toimijakseen. Sitten vaan pitäisi päättää se, että mistä kaikesta sitä kirjoittaisi. Mistä te haluaisitte kuulla?

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä ihmeessä viestiä!