keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Vasemmalla jalalla

Lapsen kenkien ostaminen on minulle jotenkin ylivoimaisen vaikeaa. En vaan jotenkin hahmota mitä, missä ja milloin. Nyt sitten kerrankin olin ajoissa liikkeellä ja eihän se siltikään mennyt putkeen.


Tilasin Ellokselta Tretornin goretossut. Olin lukenut niistä hyviä suosituksia ja ne vielä näyttivät kivalta minun silmääni. Kotimatkalla hain kenkäpaketin Siwasta ja aloin sitä tohkeissani avamaan. Kenkälaatikon auettua saatoin kuitenkin tuntea oloni vähän hölmöksi. Laatikossa nimittäin oli pelkästään yksi vasemman jalan tossu.

Soitto asiakaspalveluun ja nyt yksinäinen tossu odottaa palautuspaketissa kyytiä kohti varastoa ja minulle on kuulemma jo uusi pari laitettu liikkeelle. Täytyy toivoa, että kengät nyt löytävät tiensä perille. Ja mieluiten molemmat samalla kertaa. Päiväkotikengät tuli onneksi tänään muuten hoidettua kuntoon kun pieni mies valitsi itselleen uudet kumpparit Prismasta. Tiukka valinta käytiin marjapuuronpunaisten Pikku Myy-saappaiden ja sinisten Hämähäkkimies-saappaiden välillä. Hämis voitti ja samaan syssyyn piti sitten myös saada saappaisiin mätsäävä buffhuivi. Me tosin taidetaan miehen kanssa olla niitä harvoja vanhempia, joista on oikeasti hauska pukea lasta sarjakuvasankarivaatteisiin.

2 kommenttia:

  1. Kivat kengät!

    Sarjakuvasankarivaatteet on pop! :) Meidän naapurin likka on muuten pyörinyt nyt neljä päivää Hämähäkkimiespuku päällä! :D Jokseenkin koomista, kun siro pieni saparopää juoksee ympäriinsä muskelitoppauksissa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä onnistuin jossain bongaamaan muskelittoman Hämähäkkimiespuvun, mutta enhän mä enää muista mistä. Mua jotenkin häiritsee ne keinomuskelit vaikka muuten ne onkin mahtavia.

      Taannoin kun oltiin menossa kälyn luo kylään niiden pihalla potkutteli potkumopolla pieni lapsi Hämähäkkimiespuvussa ja lauloi keuhkojen täydeltä Juokse villi lapsi-biisiä. Se mielikuva jaksaa naurattaa yhä edelleen.

      Poista

Jätä ihmeessä viestiä!