sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Maailman ihanin Muse

Oli ne taas ihania. Jos minulla ei tuota miestä olisi niin kyllä mä tuon Domin kelpuuttaisin. Mies tosin väitti, että joku muukin voisi olla kuulemma jaolle änkemässä. Tiedä sitten hänestä...










Niin ja oli se Mewkin ihan jees...

Muse on ollut minulle aina yksi suosikeista, mutta erityiseen merkitykseen se on noussut tässä nykyisessä elämäntilanteessa. 2009 menimme ekalle keikalle Hartwallille niin, että samana päivänä olin ostanut meille nykyisen kodin ilman ettei mies edes nähnyt koko kämppää. Itseasiassa loppullisetkin kaupat ehdittiin tehdä niin ettei mies ollut nähnyt talosta kuin ulkopuolen. Kesän 2010 keikka jäi väliin. Se kun oli kaksi päivää ennen laskettua aikaa ja minä kun luulin tuon lapsen syntyvän aikataulussa. Viike joulukuussa sitten päästiin taas bändi näkemään ja nyt jälleen kerran. Seuraavalle keikalle voidaan sitten varmaan jo ottaa tuo meidän lapsonenkin joka oli hyvin pienenä salamatkustajan ensimmäisellä keikalla.

2 kommenttia:

  1. Kade, kade, kade! Olen kerran ollut katsomassa Musea Helsingin jäähallissa. Se oli hieno keikka! Seuraavan kerran kun pulpahtavat Suomessa, olen ehdottomasti eturivin tuntumassa!

    VastaaPoista
  2. Pulpahtavat = piipahtavat. Kiitos auto correct!

    VastaaPoista

Jätä ihmeessä viestiä!