lauantai 7. tammikuuta 2012

Tänään

Kuulemma laiskat töitään laskevat niin kerrotaanpa mitä minä en ole tehnyt.

En ole edes kirjautunut avoimen yliopiston sivuille, puhumattakaan siitä, että olisin alkanut työstää esseetä, jonka palautus on viikon päästä maanantaina.

En ole nimikoinut yhtä ainoaa pojan vaatetta vaikka hoidon aloitus on ensi viikolla.

En ole siivonnut asuntoa vaikka äiti tuleekin huomenna auttamaan lapsen hoitamisessa kun me vanhemmat ollaan töissä ja päiväkotiin ei pääse kuin keskiviikkona ja loppuviikko muutenkin vasta on harjoittelua.

En myöskään ole käynyt lenkillä, harjannut hiuksiani tai heittänyt kuolleita tulppaaneja pois maljakosta.

Sen verran voin keulia eli tein sentään lapselle pipon. Tosin en onnistunut ottamaan yhtään kuvaa, jossa sekä lapsi ja pipo olisivat näkyneet tarkasti.

4 kommenttia:

  1. Ihan tulee mieleen leijonanharja! onko ohje garnstudion?

    VastaaPoista
  2. Hei siis, se että tekee pipon on tosi paljon O_o Ainakin mun mielestä.

    ...

    ..Ja nyt mä rupesin laskeen, mitä kaikkee MÄ en oo tehny!

    C

    VastaaPoista
  3. Vilhostin on jo iskussa :) Vähän turhankin kanssa...

    Tuo pipo on tehty omasta päästä vähän sitä garnstudion ohjetta mukaillen. Tuo pipo-osio on tehtyä tasona nelikulmioksi ja kun pituus oli riittävän pitkä luotiin leuanalussilmukset ja tehtiin kauluriosio pyöröompeleena. Ommellaan (tai mä virkkasin) päälakisauma ja poimin pääntieltä silmukat ja tein jousimella kasvojen ympärille pari kerrosta tekemään piposta tiiviimmin korvat peittävän.

    VastaaPoista

Jätä ihmeessä viestiä!